• Bizə Zəng Edin:

    (+994) 50 431 77 77

  • Bizə Email Göndərin:

    info@interactivemedia.az

  • Ofisimizi Ziyarət Edin:

    Bakı, Caspian Plaza

biznes plan hazirlanmasi

Biznes Plan Hazırlanması, Biznes Qurmaq üçün Nələr Etməli?

Biznes plan nədir? – Biznes planı biznesin mahiyyəti və məqsədlərini, bu məqsədə çatmaq üçün seçilən metodları və vaxt aralığını, eyni zamanda biznesin maliyyə və marketinq şöbələri haqqında ətraflı təsviri özündə ehtiva edən rəsmi sənəddir.

Biznes qurmaq üçün ilk öncə onun planı ətraflı şəkildə hazırlanmalıdır. Plan ehtiyaclarınız və məqsədlərinizə uyğun olmalıdır. Çünki, biznes plan bir iş planı, iş məqsədlərini, bu hədəflərə necə çatmağın üsullarını və ya bu məqsədlərə çatmağın lazım olduğu müddətləri ehtiva edir. Bununla yanaşı, biznes planda işin xarakteri, təşkilat haqqında əsas məlumatlar, təşkilatın maliyyə proqnozları və göstərilən hədəflərə çatmaq üçün həyata keçirmək niyyətində olduğu strategiyalar təsvir edilmişdir.

Hər bir şirkət mütləq şəkildə bir iş planına (biznes plana) sahib olmalıdır və bunun bir çox səbəbi var. Lakin hər bir işin diqqətlə hazırlanmış xülasə və təsvirləri ilə tam rəsmi plana ehtiyacı yoxdur.

Banklar və investorlarda ən yaxşı təəssürat yaratmaq üçün biznes planınız standart biznes plan formatında təqdim olunmalı və lazımi biznes plan elementləri əks olunmalıdır.Biznes planınızı bir bankir və ya sahibkar kapitalistin gözlədikləri qaydada təqdim etməlisiniz. Beləki, planınızı qurun, sonra onu təşkil edin.

Biznes planının hazırlanması aşağıdakı qaydada təsvir oluna bilər:

  1. İcra xülasəsi

-İcra icmalını son yazın. İş planında başqa yerdə etdiyiniz nöqtələri vurğulayan sadəcə bir-iki səhifə.

-Bu həm də planınıza (biznes qurmaq) giriş qapısıdır – icra icmalını nəzərdən keçirdikdən sonra hədəf oxucu ya iş planını atmaq, ya da oxumağa davam etmək niyyətindədir, buna görə də onu düzgün hazırlamalısınız.

-Müştərilər üçün həll etdiyiniz problemi, həll yolunuzu, hədəf bazarını, təsis heyətini və maliyyə proqnozunu vurğulayın. Auditoriyanızı şirkətiniz haqqında daha çox məlumat əldə etməyə həvəsləndirin.

  1. Fürsət

-İş planınızın fürsət bölməsində müştəriləriniz üçün həll etdiyiniz problemi və satdığınız həll yolu təsvir edin.

-Məhsul təkliflərinizi təyin edərkən, məhsul və ya xidmət xərcləri və onu müştəriyə necə çatdırdığınız düşünməyinizdən daha çox, müştəri ehtiyacları və müştəri faydaları baxımından düşünmək həmişə yaxşı bir fikirdir. .

-Bəzən planın bu hissəsinə daha çox məlumat təqdim edən cədvəllər, məsələn, bir qanun layihəsi və ya ətraflı qiymət siyahıları daxil ediləcək, lakin daha çox bu bölmədə nə satdığınız və məhsullarınız və xidmətləriniz müştərilərinizə olan ehtiyacı necə doldurduğunu təsvir edin.

  1. Bazar təhlili xülasəsi

-Hədəf bazarınızı – axtardığınız müştərilərin növlərini və bunun necə dəyişdiyini bilməlisiniz və bazar analizinin xülasəsi bu barədə aydın olmağa kömək edəcəkdir.

-Müştərilərin ehtiyaclarını, müştərilərin olduğu yerləri, onlara necə çatmağı və məhsulunuzu onlara necə çatdırmağı müzakirə etmək üçün bu biznes plan komponentindən istifadə edin.

-Rəqiblərinizin kim olduğunu və onlara qarşı necə dayandığınızı da bilməlisiniz!

  1. İcra

-Marketinq planınızı, satış planını və işinizi əslində idarə edən digər logistikanı təsvir etmək üçün bu biznes plan bölməsindən istifadə edin.

-İstifadə etməyi planlaşdırdığınız texnologiyanı, iş yerinizi və digər imkanlarınızı, ehtiyacınız ola biləcək xüsusi avadanlıqları və işinizi inkişaf etdirmək üçün yol xəritənizi əhatə etmək istədiyinizi qeyd edin.

  1. Şirkət və idarəetmə xülasəsi

-Şirkət və idarəetmə bölməsi sizin kim olduğunuzun ümumi görünüşüdür.

-Bu, işinizin təşkili və idarəetmə heyətinin əsas üzvlərini təsvir etməlidir: şirkətiniz təsis olunduqda, kimdir / sahibi kimdir, nə vəziyyətiniz var şirkətiniz harada işləyirsiniz və şirkətiniz nə vaxt daxil olubsa qeyd olunur.

-Menecerlərinizin mənşəyi və təcrübəsi haqqında xülasələri daxil etməyinizə əmin olun – bunlar qısa icmal kimi hərəkət etməlidir və şirkətlə birlikdə öz funksiyalarını təsvir etməlidir. Tam ölçülü rezyumelər plana əlavə olunmalıdır.

  1. Maliyyə planı

-Biznes qurmaq üçün ən azından bu bölmə proqnozlaşdırılan satış proqnozunuzu, mənfəət, zərər və pul vəsaitlərinin hərəkəti haqqında hesabatı və balans hesabatını, proqnozlarınızla etdiyiniz fərziyyələrin qısa təsvirini özündə əks etdirməlidir.

-Balans hesabatını, satış proqnozunuzu, iş əmsallarını və fasiləsiz təhlili də əlavə edə bilərsiniz.

-Nəhayət, pul qazanırsınızsa və ya kredit götürürsünüzsə, işə başlamaq üçün lazım olan pulu qeyd etməlisiniz.