
SMM Xidməti, SMM Xidmətləri, SMM Agency Baku
SMM nədir? – Sosial media marketinqi (Sosial Media Marketing), sosial şəbəkə saytlarını marketinq aləti kimi istifadə edən İnternet marketinqinin bir formasıdır. SMM-in məqsədi, şirkətin imicini yaratmaq və marka təsirini artırmaq, müştəri ilə əlaqəni genişləndirmək və satışları artırmaq üçün istifadəçilərin sosial şəbəkələri ilə paylaşacaqları məzmunu istehsal etməkdir. Bunu isə SMM xidmeti vasitəsilə əldə etmək olar. Sosial media marketinqi digital marketinqin müstəqil bir qoludur və yalnız müxtəlif sosial platformalar vasitəsilə tanıtım deyil, sosial idarəetmə, marketinq və ünsiyyət strategiyasının bir hissəsidir.
Sosial Media Marketinqin əsas üstünlüyü ondan ibarətdir ki, şirkətlərə kompüter köməyi ilə istifadəsiz bazarları araşdırmağa imkan verir. Bu həm də şirkətin marka nüfuzunun artmasına kömək edir. Sosial Media Marketinqdə (SMM) ilk iş auditoriya yaratmaqdır.
Sosial media marketinq və sosial medianın tanıtımı nədir?
Sosial şəbəkələrdə təbliğat, yəni SMM xidmeti işinizi səmərəli şəkildə inkişaf etdirməyə və yeni müştərilər cəlb etməyə imkan verir. SMM marketinq sosial şəbəkələrdən və ani mesajlaşmalardan istifadə edərək potensial müştərilərlə qarşılıqlı fəaliyyətə yönəlmiş fəaliyyətlər toplusudur.
Sosial Medianın Tanıtılmasının Faydaları:
Şirkətin məhsulu ilə maraqlanan hədəf auditoriyasını seçmək imkanı;
Yalnız məhsul və xidmətləri deyil, həm də informasiya layihələrini, medianı və ya müəyyən bir insanı uğurla təbliğ edə bilərsiniz;
Marka şüurunu artırmağa imkan verir;
Şirkətin veb saytına yeni ziyarətçilər cəlb edir.
SMM təşviqi aşağıdakı səbəblərə görə müştəriləri cəlb etmək üçün ən təsirli kanallardan biridir:
2019-cu ilin mart ayına olan məlumata görə, dünyada 4,4 milyard İnternet istifadəçisi var, bunların arasında 3,5 milyardı sosial şəbəkələrin aktiv istifadəçiləridir;
Orta hesabla, hər bir istifadəçinin təxminən 7 sosial şəbəkə hesabı var;
2018-ci ildə istifadəçilər sosial şəbəkələrdə gündə orta hesabla 142 dəqiqə sərf edir;
2019-ci ildə sosial şəbəkələrdə reklam verməyə 99 milyard dollar xərclənib;
Facebook social şəbəkəsindən 2.32 milyard istifadəçi, o cümlədən 815 milyondan çox qadın və milyarddan çox kişi istifadə edir;
Bu sosial şəbəkədə 2018-ci il üçün 80 milyon profil səhifəsi yaradıldı;
SMM mütəxəssislərinin 70% -i təbliğ etmək üçün Facebooku seçir, 83% -i pullu reklamdan istifadə edir;
Facebook Google və YouTube-dan sonra dünyada üçüncü ən populyar saytdır;
Hər gün 1.49 milyard istifadəçi sosial şəbəkələrə baş çəkir, orta hesabla, hər bir istifadəçi ayda 8 reklam verir;
Qalan 40% -ə daxil olmaq üçün istifadəçilərin 60% -i marka səhifələrinə abunə olur və ödənişli reklamdan istifadə edirlər.