• Bizə Zəng Edin:

    (+994) 50 431 77 77

  • Bizə Email Göndərin:

    [email protected]

  • Ofisimizi Ziyarət Edin:

    Bakı, Mətbuat Prospekti

smm xidmeti ve smm xidmetleri smm nədir smm agency baku ve ya smm baku

SMM XIDMƏTI, SMM Xidmətləri, SMM Agency Baku

SMM nədir? – Sosial media marketinqi (Sosial Media Marketing), sosial şəbəkə saytlarını marketinq aləti kimi istifadə edən İnternet marketinqinin bir formasıdır. SMM-in məqsədi, şirkətin imicini yaratmaq və marka təsirini artırmaq, müştəri ilə əlaqəni genişləndirmək və satışları artırmaq üçün istifadəçilərin sosial şəbəkələri ilə paylaşacaqları məzmunu istehsal etməkdir. Bunu isə SMM xidmeti vasitəsilə əldə etmək olar.  Sosial media marketinqi digital marketinqin müstəqil bir qoludur və yalnız müxtəlif sosial platformalar vasitəsilə tanıtım deyil, sosial idarəetmə, marketinq və ünsiyyət strategiyasının bir hissəsidir.

Sosial Media Marketinqin əsas üstünlüyü ondan ibarətdir ki, şirkətlərə kompüter köməyi ilə istifadəsiz bazarları araşdırmağa imkan verir. Bu həm də şirkətin marka nüfuzunun artmasına kömək edir. Sosial Media Marketinqdə (SMM) ilk iş auditoriya yaratmaqdır.

Sosial media marketinq və sosial medianın tanıtımı nədir?

Sosial şəbəkələrdə təbliğat, yəni SMM xidmeti işinizi səmərəli şəkildə inkişaf etdirməyə və yeni müştərilər cəlb etməyə imkan verir. SMM marketinq sosial şəbəkələrdən və ani mesajlaşmalardan istifadə edərək potensial müştərilərlə qarşılıqlı fəaliyyətə yönəlmiş fəaliyyətlər toplusudur.

sizə smm xidmetleri teklif edirik

Sosial Medianın Tanıtılmasının Faydaları:

Şirkətin məhsulu ilə maraqlanan hədəf auditoriyasını seçmək imkanı;

Yalnız məhsul və xidmətləri deyil, həm də informasiya layihələrini, medianı və ya müəyyən bir insanı uğurla təbliğ edə bilərsiniz;

Marka şüurunu artırmağa imkan verir;

Şirkətin veb saytına yeni ziyarətçilər cəlb edir.

SMM təşviqi aşağıdakı səbəblərə görə müştəriləri cəlb etmək üçün ən təsirli kanallardan biridir:

2019-cu ilin mart ayına olan məlumata görə, dünyada 4,4 milyard İnternet istifadəçisi var, bunların arasında 3,5 milyardı sosial şəbəkələrin aktiv istifadəçiləridir;

Orta hesabla, hər bir istifadəçinin təxminən 7 sosial şəbəkə hesabı var;

2018-ci ildə istifadəçilər sosial şəbəkələrdə gündə orta hesabla 142 dəqiqə sərf edir;

2019-ci ildə sosial şəbəkələrdə reklam verməyə 99 milyard dollar xərclənib;

Facebook social şəbəkəsindən 2.32 milyard istifadəçi, o cümlədən 815 milyondan çox qadın və milyarddan çox kişi istifadə edir;

Bu sosial şəbəkədə 2018-ci il üçün 80 milyon profil səhifəsi yaradıldı;

SMM mütəxəssislərinin 70% -i təbliğ etmək üçün Facebooku seçir, 83% -i pullu reklamdan istifadə edir;

Facebook Google və YouTube-dan sonra dünyada üçüncü ən populyar saytdır;

Hər gün 1.49 milyard istifadəçi sosial şəbəkələrə baş çəkir, orta hesabla, hər bir istifadəçi ayda 8 reklam verir;

Qalan 40% -ə daxil olmaq üçün istifadəçilərin 60% -i marka səhifələrinə abunə olur və ödənişli reklamdan istifadə edirlər.

bu şəkil smm xidmeti sahesini tesvir edir

SMM xidməti şirkətlər üçün həm müştərilərini əldə saxlamağa köməklik göstərir, həm də yeni müştərilər əldə etməyə imkan yaradır. Birinci halda, şirkət SMM xidməti istifadə edərək, yəni sosial media hesabını aktiv saxlayaraq müştəridə brend loyallığı yarada bilər. Bundan başqa, müştərinin yarana biləcək suallarını, problemlərini həll etmək üçün sosial media münasib platformadır. Yeni müştərilər əldə etmək də SMM xidmətləri daxilində aktual mövzudur. Belə ki, xüsusilə də ölkəmiz Azərbaycanda sosial mediada böyük kütlə var. Bu kütlə öz dost və tanışları ilə daha yaxın əlaqə qurmaqla yanaşı öz maraqlarını, özləri haqda məlumatlarını həm dostları ilə, eyni zamanda da sosial media platforması ilə paylaşırlar. Bu onlara daha doğru insanlarla platforma üzərindən tanış olma imkanı ilə yanaşı, həm də uyğun reklam verilməsi ilə üstünlük verir. Uyğun sosial media reklamı verilməsi həm reklam verənlər üçün, həm platforma üçün, həm də reklam verilənlər üçün bir avantajdır. Reklam verənlər SMM reklam büdcəsinin boşuna getmədiyini təmin etmiş olurlar. Platforma da reklam verənlər üçün effektiv iş gördüyünə görə qazanmış olurlar. Reklamı qəbul edənlər isə öz ehtiyaclarına uyğun xidmət və ya məhsul tapdıqlarına görə qazanmış olurlar. Beləliklə, hər üç tərəf effektiv SMM xidmeti vasitəsilə qazanc əldə edir. Sosial media marketinq xidmətinin, ümumiyyətlə sosial media hesablarının aktiv saxlanılmasının digər üstünlüyü yeni müştərilərin bizneslərin aktiv işləyib-işləmədiyini yoxlamaq üçün sosial mediada olan aktivliyi baxmalarıdır. Bu hal çox sadə məntiqdir, bunu əksər adamlar edir. Ona görə də hər bir biznesin sosial media səhifələrini aktiv saxlaması müştərilərin həmin biznes haqda ilkin fikri nöqteyi nəzərdən son dərəcə vacibdir. 

sizə interactive medianın smm xidmətlərini təklif edirik