
Reklam Xidmətləri – İnternetdə Reklam
Reklam xidmətləri haqqında ətraflı və dəqiq məlumat əldə etmək üçün menü bölməsində xidmətlərimiz kateqoriyasından münasib reklam xidmətini seçə bilərsiz. Aşağıdakı məqalədə isə ümumi reklam xidmətləri və internetdə reklam haqda, onun mahiyəti və növləri barədə danışılacaq.
İnternetdə reklam – internetdə mallar və ya xidmətlər haqqında məlumatların fərdi təqdim edilmə formasıdır.
Onlayn reklamın məqsədi mal və ya xidmətlərin həm onlayn satışı, həm də internet və oflayn satış vasitəsilə – ənənəvi satış kanallarından istifadə edərək satışlarını artırmaqdır.
İnternetdə reklamın ikinci məqsədi bir-biri ilə əlaqəli aşağıdakı nəticələrin əldə edilməsidir:
– internet istifadəçiləri arasında mal və xidmətlərə tələbatın formalaşması və artması;
– istehlakçılar – internet istifadəçiləri üçün malların və xidmətlərin mövqeyi;
– malların istehlak xüsusiyyətlərini internetdə təbliğ etmək;
– markaların onlayn təşviqi;
– bazarın artması;
– paralel satış kanallarının yaradılması (ənənəvi satış kanallarına paralel);
– şirkətin imicini artırmaq.
İnternet reklam xidməti digər reklam növləri ilə yanaşı, satış təşviqi, fərdi satış və ya işgüzar münasibətlər qurmaq kimi üsullarla birlikdə istifadə edilə bilən marketinq vasitələrindən biridir.
Onlayn reklam xidmətləri növləri:
Onlayn media reklamı – mətn, qrafik məlumatların (loqotiplər, şəkillər, diaqramlar və s.), video məzmunun birbaşa İnternet resursunun tərkibində, hədəf auditoriyanın ziyarət etdiyi saytlarda yerləşdirilməsi;
Reklam plakatları – İnternet resursunun məzmunundan qrafik və semantik olaraq ayrılmış bir reklam xarakterli cizgi və ya statik şəkillər;
Çərçivə reklamı – saytın məzmununa yerləşdirilmiş bir pəncərə; pəncərə reklam məlumatları, başqa bir saytın reklam məzmunu – reklam verən;
Pop-up bannerlər (pop-up bannerlər) – saytın əsas məzmununun üstünə yerləşdirilmiş reklam plakatları (adətən üst-üstə düşən məzmunlu);
Hiylə plakatları (hiylələr bannerləri) – əməliyyat sistemlərindən və populyar proqramlardan standart mesajları təqlid edən reklam mesajları;
İnterstitial elanlar – əsas məzmunu yükləməzdən əvvəl sayta daxil olanlara göstərilən bir reklam xarakterli məlumat
Hiperlinkli mətn reklamları – saytın mətn məzmunu boşluğunda yerləşdirilmiş, həmçinin saytda mətndən əvvəl (sonra) yerləşdirilmiş və ayrıca bir blokda yerləşdirilmiş reklam;
Axtarış motorlarındakı kontekstual onlayn reklam (SEA) – istifadəçi tərəfindən axtarış sisteminə daxil edilmiş bir tələbə uyğun olaraq nümayiş olunan bir reklam xarakterli qrafik və mətn mesajları;
Məhsulların onlayn oyunlarda yerləşdirilməsi – reklam olunan məhsulun və ya markanın gameplaya inteqrasiyası;
Birbaşa reklam – press-relizlərin, elektron poçtların, rss, bülletenlərin yayılması.
Əsas vəzifəyə əlavə olaraq – bir İnternet resursunun ziyarətçilərinə məlumat və reklam mesajı göstərmək, onlayn reklam, bir qayda olaraq, ziyarətçinin reklamverici və reklam obyekti ilə əlaqəsini davam etdirməsinə imkan verir. Bu, onlayn reklam və digər bütün ənənəvi reklam mediası ilə reklam metodları arasındakı əsas fərqdir.
Onlayn Reklam Platformaları aşağıdakılardır:
– Şirkətin onlayn nümayəndəliyi;
– Markanın, məhsulun onlayn resurslarını reklam etmək;
– Bir onlayn mağazanın səhifələrində reklam;
– Məhsulların onlayn oyunlarda yerləşdirilməsi – reklam olunan məhsulun və ya markanın gameplaya inteqrasiyası;
– E-mail, rss, bülletenlərdən istifadə edən abunəçilərə poçt, press-relizlərin yayılması;
– Sosial media platformaları (SMM);
– Tematik kataloqlardakı reklam;
– Tematik İnternet resurslarının səhifələrində İnternet reklamı;
– Axtarış motoru kontekstli reklam (SEA);
– Blog və forumlarda reklam.