• Bizə Zəng Edin:

    (+994) 50 431 77 77

  • Bizə Email Göndərin:

    [email protected]

  • Ofisimizi Ziyarət Edin:

    Bakı, Mətbuat Prospekti

seo xidmeti nedir interactive media seo baku və seo xidmətləri

SEO Xidmətinin Biznesiniz Üçün Faydaları

SEO xidməti üçün ödəniş və digər müqavilə şərtləri ilə əlaqədər ətraflı məlumat üçün müvafiq keçiddən istifadə edə bilərsiniz. Bu məqaləmizdə isə SEO-nun başqa aspektlərindən danışacağıq.

SEO axtarış sistemlərində optimizasiya olub veb saytın axtarış sistemlərinin nəticələri arasında təbii və ya reklamsız şəkildə ön sıralarda çıxması üçün həyata keçirilən prosesdir. Başqa sözlə, SEO xidmətləri veb dizaynın və saytın kontentinin axtarış sistemləri üçün daha keyfiyyətli və cəlbedici hala gətirilməsidir. Lakin SEO göründüyü qədər bəsit bir proses olmayıb bir çox amillərin optimizasiyasını tələb edir.

Axtarış sistemləri istifadəçiləri üçün ən yaxşı nəticələri təqdim etməyə meyilli olduğundan təkcə veb saytın keyfiyyətli olması deyil, həm də kontentin axtarış edilən açar sözlərinə uyğunluğu yüksək olmalıdır.

Müasir dövrdə bizneslər onlara uyğun açar sözlərinin axtarışı zamanı axtarış nəticələrində ön sıralarda yer almaqda olduqca maraqlıdırlar. Bu, şirkəti istifadəçilər üçün daha əlçatan və rəqiblərlə müqayisədə daha rəqabətcil edir.

SEO xidməti sifariş edildiyi zaman sifariş edən biznes ətraflı araşdırılır, məqsədləri müəyyən edilir və müəyyən intervalla bütöv SEO xidməti həyata keçirilir. Bu prosesi aşağıdakı infoqrafiya ilə izah etməyə çalışdıq.

 

bu şəkildə biz seo xidmətləri nədir onu izah edirik

SEO-nun qazandırdığı üstünlüklərə qısaca nəzər salaq:

– Araşdırmalar göstərir ki, axtarış sistemlərinin istifadəçi sayı durmadan artmaqdadır və onlayn fəaliyyətlərin 93%-i məhz axtarış sistemlərində axtarış etməklə başlayır. Bu isə axtarış nəticələrində ön sırada çıxmaqla potensial müştəri kütləsinə çatmaq üçün olduqca önəmlidir.

– SEO veb sayt ziyarətçilərinin, eləcə də, satışların artmasında böyük rol oynayır.

– Ödənişli reklamlarla müqayisədə SEO daha az xərclə reallaşdırılır. Belə ki, reklam davamlı olaraq büdcə tələb etdiyi halda, SEO yalnız müəyyən bir müddətdə həyata keçiriləcək proseslər üçün büdcə tələb edir.

– SEO nəticələri günün istənilən vaxtında aktiv və sabitdir. Reklamdan fərqli olaraq, seo xidmətləri zamanı veb sayt günün hər hansı bir saatında daha az effektiv ola biləcəyi üçün deaktiv edilmədən hər zaman işləyir.

– İstifadəçilərin axtarış sistemlərinə olan inamı ön sıralarda çıxan nəticələri daha güvənli hesab etməsinə və böyük ehtimalla veb sayta daxil olmasına gətirib çıxarır.

– Nəticələrinin uzun müddətli olması isə SEO-nun digər bir üstünlüyüdür. Ödənişli reklam büdcənin bitdiyi anda tamamilə dayandığı halda SEO nəticəsi uzun müddət ərzində sabit qalır. Yalnız rəqiblərin daha uğurlu optimizasiya fəaliyyəti və ya axtarış sistemlərinin alqoritmasındakı köklü dəyişikliklər nəticələrdə müəyyən fərqlərin yaranmasına səbəb ola bilər. Bu isə optimizasiya fəaliyyəti ilə qısa müddətdə yenidən bərpa oluna bilər.

bizim seo xidmətləri sizə təqdim edilir

SEO-ya birbaşa təsir edən faktorları 3 əsas qrupa ayıra bilərik.

– Kontent marketinq. Yüksək keyfiyyətli və açar sözlər ilə uyğunluq təşkil edən, unikal kontentə sahib olmaq axtarış sistemlərinin saytınızı yüksək qiymətləndirməsinə təkan verəcək. Bundan əlavə, kontent sizin saytın ziyarətçiləri ilə uğurlu ünsiyyət qurmağınıza kömək edir. Bloqlar, məqalələr, sosial media kontenti, infoqarafiya və vizuallar axtarış sistemləri üçün cəlbedici kontent yaratmaqda əsas amillərdir.

– On-page SEO. Buraya veb saytınızda yer alan və sizin birbaşa idarə edə biləcəyiniz müxtəlif elementlər daxildir. Məsələn, başlıq, meta açıqlama, alt başlıq, daxili linklər sizin optimizasiya proseslərində müdaxilə edə biləcəyinizi amillərdir.

– Off-page SEO. Bu qrupa birbaşa olaraq sizdən asılı olmayan, ancaq müəyyən fəaliyyətlərlə düzəlişlər edə biləcəyiniz faktorlar daxildir. Sosial göstəricilər, linklər bu kateqoriyaya aid olub optimizasiya işlərinin ən vacib hissələrindən birini təşkil edir.

SEO prosesinin mürəkkəbliyini və ona təsir edən faktorların çoxluğunu nəzərə alaraq, bu işi hər zaman professionallara həvalə etmək lazımdır. Ancaq bununla daha uzun müddətli və effektiv nəticələr əldə etmək mümkündür.

biz sizə keyfiyyətli seo xidməti təklif edirik

 

SEO xidməti altı, səkkiz ay və ya bir il davam edir. Saytın optimizasiyası bir neçə ay ərzində yekunlaşsa belə saytın domeninin gücləndirilməsi prosesi yavaş irəliləyən proses olduğunua görə müəyyən qədər vaxt alır. Hətta altı aydan daha qısa bir müddətdə SEO xidmeti öz nəticəsini vermiş olsa belə, SEO xidmətləri prosesi davam etməlidir. Yalnız bu halda əldə edilmiş nəticələr qalıcı ola bilər.

SEO xidmətinin xidmət haqqı ödənişinin hesablanması iki formada müəyyənləşdirilir. Birincisi, veb sayt araşdırılır, açar sözləri müəyyən edilir və eyni zamanda sifarişçi istədiyi açar sözlərini, əgər varsa, bildirir. Bundan sonra SEO açar sözlərinin sayı və mahiyəti dəyərləndirilir. Açar sözlərinin sayı təbii ki, SEO xidmetleri göstərən şirkətin iş yükünə bir-başa təsiri var. Nə qədər çox açar sözü olarsa, o qədər də SEO xidməti prosesinin iş yükü artır. Bu isə öz növbəsində qiymətə təsir göstərir. Açar sözlərinin mahiyəti də qiymət təklifinin müəyyən edilməsində önəmli rol oynayır. Belə ki, elə açar sözləri var ki, daha məhşurdur, istifadəçilər daha çox yazırlar və eyni zamanda digər rəqiblər bu açar sözlərinə yönəlik kifayət qədər güclü SEO xidmətindən istifadə ediblər. Bu zaman həmin açar sözləri müştəriyə söz verildiyi kimi Google-un ilk səhifəsinin ilk üçlüyünə çatdırmaq daha çətin olur. Digər açar sözləri isə əksinə, rəqabətsiz ola bilərlər. Bu zaman onları ilk sıraya gətirmək daha asan olur.

interactive media seo sahəsində necə güclü oldu

SEO xidməti bildiyimiz kimi Google-da orijinal nəticələr arasında yüksək yeri tutmaq üçün görülən işlər toplusudur. Axtarış mühərriklərinin ilk səhifəsində yer tutan digər marketinq faəliyyə sahəsi Google reklamlarıdır. Google reklamları vasitəsilə daha sürətli nəticə əldə etmək olur və bu reklamlar hətta orijinal nəticələrdən daha öndə görünür. Müəyyən bir hissəsi isə SEO nəticələrindən aşağıda sıralanır. Bəzən biznes sahibləri vaxt alan SEO optimizasiyası prosesi yerinə daha öndə görünən və daha sürətli olan Google reklamları və ya digər adı ilə desək SEA (search engine advertising) istifadə etmək daha yaxşı olmazmı deyə düşünürlər. SEA fəaliyyətinin əhəmiyyəti və axtarış sistemlərinə gətirdiyi gəlir danılmazdır. Məhz axtarış mühərrikləri bu reklamlarda əldə etdiyi gəlir nəticəsində milyardlarla dollar dövriyyəyə sahib olan böyük bur konsorsiuma çevrilmişlər. Lakin, qeyd edək heç də hər kəs bu reklamlardan istifadə etmir və SEO nəticələri ilə müqayisədə tam güvənmir.

google reklamlari ile seo xidmeti arasinda ferq nedirƏvvəlcə qeyd edək ki, ad blocker extension proqramları sayəsində artıq millyonlara insanlara axtarış sistemlərində olan reklamlar görünmür. Və ya uzun müddət reklamlara biganə qalan istifadəçilərə də reklamlar tədricən daha az göstərilir və müəyyən vaxtdan sonra artıq heç göstərilmir. Bundan başqa götərilən zaman isə bu reklamlar SEO xidmətləri nəticələri ilə ciddi rəqabətə girir. Baxmayaraq ki reklamlar SEO nəticələrindən öndə göstərilir, bu heç də istifadəçinin ilk nəticəyə klikləməsi anlamına gəlmir. Burada Meta title və meta describtion-ların cəlbedici, informativ və lakonik verilməsi istifadəçinin qərar vermə prosesində önəmli rol oynayır. Və qeyd edək ki, bu sadəcə saytın kliklənmə qərarıdır. Biznesin xidmətindən və məhsulundan yararlanaraq potensial müştərinin müştəriyə çevrilməsi başqa bir mövzunun müzakirəsidir. Ancaq hələ ki, rəqabəti sayta gələn kliklə ölçəsi olsaq, burda bir neçə nüanslar rol oynayır və müxətlif stuasiyalarda bu nüanslar fərqli tərəflərə avantaj verirlər. Belə ki, istifadəçi reklam nəticələrini görərkən reklamı ciddiyə almaya bilər və axtarış sistemlərinin real nəticələrinə önə verə bilər. Burada ilk insamsızlıq axtarış sistemlərinə, daha doğrusu axtarış sistemlərinin ödənişli şəkildə fəaliyyət göstərməsinə görə yarana bilər. Axtarış sistemlərinin real nəticələrinə isə inam güclü olaraq qalır. Bununla belə ilk sırada çıxmaq SEO xidməti nəticələrinə də mütləq olaraq klik gətirmir. Yuxarıda qeyd etdiyimiz kimi, meta title və description, hətta domen quruluşu və landing page linki belə rol oynaya bilər. Belə ki, istifadəçi keçid edəcəyi linki və domeni nə qədər daha aydın formada görərsə, bir o qədər həmin sayta və axtardığını tapmağa yönəlik inamı güclü olur. Hər halda dediyimi kimi, SEO nəticələrinə inam daha güclü olur. Reklamlara olan digər inamsızlıq isə reklam verən bizneslərə yönəlir. Belə ki, istifadəçi düşünə bilər ki, əgər bu biznes dediyi qədər keyfiyyətlidirsə, niyə real nəticələr arasında görünmür. Daha high-tech istifadəçilər isə reklamların bir gün ərzində yaradıla biləcəyindən xəbərdar olduğuna görə reklam verən bizneslər yeni yaranmış ola bilər və ya əsaslı təşkil olunmaya bilər deyə düşünə bilərlər. Müzakirəmizin ardını növbəti yazılarımızla davam etdirəcəyik.

bu şəkildə seo xidmətini ehtiva edir